ورزشی

شماره ویتور روکه مشخص شد: درست مانند مسی

ویتور روکه پس از پیوستن به بارسلونا، شماره پیراهنش را هم انتخاب کرد. او قرار است پیراهن آبی‌اناری‌ها را با شماره ۱۹ بپوشد.به گزارش “ورزش‌ سه”، از هفته‌ها پیش می‌شد حدس زد که روکه ۱۹ را انتخاب می‌کند. او در برزیل ۹ می‌پوشید، اما این شماره در بارسلونا در اختیار روبرت لواندوفسکی است. بنابراین این استعداد برزیلی تصمیم گرفت ۱۹ را بردارد.
قرارداد روکه در حال حاضر در لالیگا ثبت نشده است، اما گفته می‌شود که بارسلونا امیدوار است بزودی، شاید پیش از دیدار روز پنجشنبه مقابل لاس پالماس، این ماموریت را به اتمام برساند.
پیراهن شماره ۱۹ چند سالی است که بدون مالک دائمی است. آخرین بازیکنی که این پیراهن را پوشید، فرانک کسیه بود که فصل گذشته را در این پیراهن گذراند و سپس به الاهلی عربستان پیوست.
کسیه جانشین فران تورس شد که پس از پیوستن به تیم در ژانویه ۲۰۲۲ به مدت ۶ ماه شماره ۱۹ را پوشید. سرخیو آگوئرو هم ۱۹ را انتخاب کرده بود اما در همان اوایل فصل بازنشسته شد و آن را کنار گذاشت.
متئوس فرناندز نیز در طول فصل ۲۱-۲۰۲۰ شماره ۱۹ را انتخاب کرد. پیش از او هم مارتین برایثویت بیشتر سال ۲۰۲۰ را با شماره ۱۹ گذرانده بود.
بازیکنان دیگری مانند کوین پرینس بواتنگ، منیر الحدادی و کارلس آلنیا این پیراهن را پوشیدند اما هیچکدام نتوانستند مدت طولانی‌ای آن را حفظ کنند.
لوکاس دینیه آخرین بازیکنی بود که زمان قابل توجهی را با پیراهن شماره ۱۹ سپری کرد و بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ این شماره را در اختیار داشت.
اما شاخص‌ترین بازیکنی که شماره ۱۹ را پوشیده است لیونل مسی است. شاید یکی از دلایل اصلی انتخاب ویتور روکه هم همین باشد. مسی پس از ۱۹ شماره‌اش را به ۱۰ تغییر داد و سال‌ها برای بارسلونا درخشید و در این تیم پادشاهی کرد. سرنوشتی که هواداران آرزو دارند برای روکه هم رخ دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا