اجتماعی

بازداشت مرد خارجی با لباس پلیس در جنوب تهران / پول به جیب می زد

حوادث رکنا: مامور قلابی که در پوشش پلیس از اتباع کشورهای همسایه اقدام به سرقت می‌کرد دستگیر شدبه گزارش رکنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان کرد: دی ماه امسال در پی افزایش سرقت و اخاذی از شهروندان با عنوان مأمور پلیس در محدوده قلعه نو توسط یک مرد میانسال رسیدگی به موضوع و شناسایی این فرد در دستور کار کلانتری ۲۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: تحقیقات میدانی تیم عملیات کلانتری نشان می‌داد، یک سارق حرفه‌ای در محدوده قلعه نو ابتدا اتباع کشور های همسایه را شناسایی نموده و سپس به بهانه اینکه آنان مدارک هویتی نداشتند با جعل عنوان پلیس از این افراد سرقت کرده‌اند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران کلانتری قلعه نو پس از شناسایی هویت این فرد با اقدامات اطلاعاتی، در بیست و ششم دی ماه مخفیگاه متهم را نیز در قلعه نو ردیابی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته ساعت ۱۷  راهی مخفیگاه متهم شده و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه تجهیزات نظامی تقلبی از جمله بی‌سیم از مخفیگاه وی کشف شده است، گفت: متهم ۴۱ ساله پس از انتقال به کلانتری هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر ۳ فقره سرقت در پوشش مامور پلیس در محدوده قلعه نو اعتراف نموده که تاکنون ۳ شاکی متهم را مورد شناسایی قرار داده اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا