ورزشی

تارتار: همه مهاجمان کلاسیک در سپاهان هستند / می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم

مهدی تارتار پس از تساوی مقابل استقلال گفت: در ایران مهاجم کلاسیک نداریم، باید از خارج ایران بیاوریم.به گزارش ایسنا، مهدی تارتار، سرمربی ملوان بندرانزلی، در نشست خبری پس از تساوی یک، یک مقابل استقلال تهران در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال گفت: همانطور که پیش بینی کرده بودیم بازی برای هر دو تیم سنگین بود. استقلال یک تیم خوش فیزیک و جنگنده بود. لغزندگی زمین هم کار را برای هر دو تیم سخت کرده بود. دو تیم پا به پای هم می‌جنگیدند. ما و آن‌ها موقعیت داشتیم که دروازه‌بان ما خیلی خوب عمل کرد. استقلال امسال سال خوبی را سپری می کند و فکر می کنم فقط یک باخت دارند. روند خوبی را در طول فصل سپری کرده‌اند. در نیمه دوم شرایط ما یک مقدار با تغییراتی که ایجاد کردیم بهتر شد اما استقلال هم پا پس نکشید و مساوی می‌توانست عادلانه باشد. به داشتن این بازیکنان افتخار می‌کنم و مقابل مدعیان پا پس نمی‌کشند و امتیاز می‌گیرند. از این تیم‌هایی که واقعا از نظر بودجه با ما قابل قیاس نیستند.
او ادامه داد: شما ببینید که دو بازیکن خارجی گرفتند که یکی از آن‌ها از عقب سازنده بود و دومی هم توانست به ما گل بزند، راحت بازی می کرد و با کیفیت بود. ما هم بازیکنان خوبی در نیم فصل جذب کردیم. هر دو تیم در نیم فصل خوب تقویت شده بودند و باید راهمان را ادامه دهیم. برای بالای جدول بجنگیم. می توانیم با مدعیان رقابت کنیم. جا دارد مانند همیشه تشکر داشته باشم که هواداران جانانه حمایت کردند. دست یکایک آن‌ها را می‌بوسم. با داشتن آن‌ها از هیچ تیمی نمی‌ترسیم. خیلی دوست داشتم امشب جشن بگیرند و خوشحال تر از این باشند و با پیروزی ورزشگاه را ترک کنند. شرمنده شدیم و در بازی های بعدی بیشتر برایشان می‌جنگیم.
تارتار در مورد اینکه تیمش مقابل استقلال محتاط بازی کرد، گفت: بحث احتیاط نیست. بحث کیفیت تیم‌ها هم وجود دارد. بعضی اوقات تیم‌های مدعی ما را به عقب می‌برند. بازیکنان با کیفیت و ملی پوش و خارجی دارند. درست نیست که ما با این تیم‌ها در کفه ترازو قرار بگیریم. این غیرت بچه‌هاست. این تلاش مضاعف بچه‌هاست و شاید این بچه‌های ما هم سال بعد باکیفیت شوند و حتی ترانسفر شوند. کیفیت تیم‌ها هم وجود دارد و یک تفاوتی باید وجود داشته باشد. ما هنوز خیلی کار داریم و مشکل داریم. ما پا به پای حریف جنگیدیم و پا پس نکشیدیم.
«پس توانایی بردن این تیم‌ها را دارید؟» تارتار در پاسخ به این سوال گفت: بله وقتی شما یک گل پیش می‌افتید یعنی توانایی بردن را دارید. اگر مجید عیدی ما سر نمی‌خورد که به خاطر زمین ماست و یک لحظه تمرکز را از دست دادیم که اگر آن گل را نمی‌خوردیم حتی می‌توانیم برنده شویم.
سرمربی ملوان درمورد اینکه تیمش نیاز به یک مهاجم کلاسیک دارد، عنوان کرد: باید برای مهاجم کلاسیک هزینه شود. در ایران نداریم. مگر پرسپولیس الان دارد؟ مگر استقلال دارد؟ همه آن‌ها در سپاهان جمع شده‌اند، بودجه خوب داشتند و همه مهاجمان را جذب کرده‌اند. شما بگویید کدام تیم این مهاجم کلاسیک را دارد. کم پیدا می شود. خوبان همه خارج از ایران بازی می‌کنند و در ایران مهاجم کلاسیک ندارید. باید از خارج ایران بیاوریم. همین بازیکن استقلال بلانکو واقعا کلاسیک بازی می‌کرد. البته محمدرضا سلیمانی ما کمتر از او نبود. آقایان سلیمانی و رضا جعفری ما الان از بهترین مهاجمان ایران هستند و خیلی می‌شود روی آن‌ها حساب کرد. باید کار کنیم و بیشتر تلاش کنیم تا کیفیت بچه‌ها را بالا ببریم.
سرمربی ملوان درباره جنجال شجاع خلیل زاده در ورزشگاه آزادی گفت: من در جریانش نیستم اما اهالی رسانه عزیزان ما هستند. روی سر ما جا دارند و جزیی از این فوتبال هستند که باید همیشه در فوتبال باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا