اقتصادی

گفتگو| زمان بازگشت به مدار خطوط لوله آسیب دیده گاز اعلام شد

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: خط لوله آسیب دیده در بروجن استان چهارمحال و بختیاری در ساعات ابتدایی بامداد فردا و خط لوله صفاشهر استان فارس نیز صبح فردا در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.سعید عقلی، مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت بازسازی و تعمیر خطوط لوله آسیب دیده در اقدامات خرابکارانه بامداد امروز، گفت: با حضور وزیر نفت در شرکت ملی گاز ایران و جلسه ای که با حضور ایشان و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، رصد آخرین وضعیت انجام شده و دستورات لازم داده شد.
وی افزود: همکاران ما در مجموعه صنعت گاز که از ساعات ابتدایی بروز حوادث در مناطق آسیب دیده خطوط لوله حضور داشتند، با تلاش مستمر و خستگی ناپذیر، کار تعمیرات و بازسازی خطوط آسیب دیده را در دست انجام دارند.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران خاطرنشان کرد: کار تعمیرات خط لوله آسیب دیده در بروجن استان چهارمحال و بختیاری تا ساعاتی دیگر به اتمام می رسد و پیش بینی ها بر این اساس است که در ساعات اولیه بامداد فردا، این خط به مدار بهره برداری بازگردد.
وی ادامه داد: ساعتی پیش، آتش در خط لوله صفاشهر استان فارس به طور کامل خاموش شد و عملیات بازسازی این خط نیز با سرعت در دست انجام است و پیش بینی می شود این خط لوله نیز صبح فردا در مدار بهره برداری قرار گیرد.
عقلی با بیان اینکه “شبکه سراسری گاز کشور در پایداری کامل قرار دارد”، گفت: در هیچ نقطه ای از کشور با افت فشار گاز در شبکه مواجه نیستیم و در چند روستایی که حوالی شهرستان سمیرم، قطع گاز داشتند نیز از ساعتی پیش، عملیات وصل گاز آغاز شده و در ساعات آینده تکمیل می شود.
انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا