ورزشی

هیجان خبرنگاران آلمانی: کروس فورا به تیم ملی برگردد!

در رسانه‌های آلمان همه مشتاق بازگشت تونی کروس به تیم ملی این کشور هستند.به گزارش “ورزش سه”، تونی کروس بعد از جام جهانی از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد. اما با افت عملکرد این تیم در آستانه رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ که در آلمان برگزار می‌شود شایعاتی مبنی بر احتمال برگشت او به تیم ملی برای یک تورنمنت دیگر به گوش رسید. با توجه به این که کروس شاید قراردادش را با رئال هم تمدید نکند و قصد خداحافظی از فوتبال را در تابستان داشته باشد، بسیاری بازگشت این ستاره آلمانی رئال را به تیم ملی و حضور در یک تورنمنت دیگر با مانشافت را قبل از آویزان کردن کفش‌هایش رویایی می‌دانند.
در آستانه دیدار لایپزیش و رئال مادرید، مجریان پخش زنده شبکه اسپورت وان، بخشی از وقت پوشش این بازی را به بررسی احتمال حضور کروس در تیم ملی پرداختند. پیتر نوررر گفت: “من که از این بابت خوشحال می‌شوم، اما کسی نباید او را متقاعد کند. تشویق کردنش خوب است، اما نباید او را تحت فشار قرار داد.”
هارتویگ تونه، دیگر مجری برنامه گفت که کروس باید در بازی‌های دوستانه مقابل فرانسه و هلند در ماه مارس به تیم بازگردد: “اگر می‌خواهد برگردد، پس فورا! غیبتش بعد از این معنا ندارد.”
نورورر مجددا تاکید کرد که نباید به او فشاری بیاید: “خودش و سرمربی تیم ملی باید برای این حضور قانع شوند و اگر هم بخواهد که برگردد باید برای جایگاهش تلاش کند. او بهترین‌ اگر نگوییم، یکی از بهترین پاسورهایی است که در سال‌های اخیر در دنیای فوتبال حضور داشته است. کسی که بتواند خط هافبک رئال مادرید را هدایت کند، قطعا به تیم ملی آلمان هم کمک خواهد کرد.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا