اجتماعی

سارقان مخوف اصفهان در دام پلیس افتادند

حوادث رکنا: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره‌ای که با دستبرد به ۱۰ منزل در شهر اصفهان ۳۰ میلیارد ریال اموال را به سرقت برده بودند، خبر داد.به گزارش رکنا، حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل شهروندان در شهر اصفهان و شکایت مال باختگان به پلیس بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه رد پای اعضای یک باند ۴ نفره از سارقان سابقه دار را در این سرقت‌ها بدست آوردند.
ترکیان گفت: با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان سرانجام مخفیگاه این باند شناسایی و در عملیات ضربتی هر ۴ نفر دستگیر و در بازرسی از محل یک قبضه کلت کمری به همراه ۷ عدد فشنگ مربوط و بخشی از اموال مسروقه نظیر تلویزیون، تبلت، لپ‌تاپ، لوازم برقی، لوازم آرایشی و مقادیری طلاجات کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه ۲ نفر از متهمان غیربومی و یک مرد و یک زن بومی هستند، تصریح کرد: این افراد در تحقیقات انجام شده به ۱۰ فقره سرقت اموال از منازل شهروندان اعتراف کردند که ارزش اموال به سرقت رفته توسط این افراد را ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
وی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی عنوان کرد:  به شهروندان توصیه می‌کنیم در ارتباط با نگهداری از اشیا و اموال قیمتی خود توجه بیشتری داشته باشند و چنانچه قصد مسافرت دارند پیش از ترک منزل از قفل بودن درب و پنجره‌ها اطمینان حاصل کرده و همسایگان مورد اعتماد خودشان را در ارتباط با مسافرت و خالی بودن منزل خود مطلع سازند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا