کد خبر : 26637 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۳۴

این شرکت در راستای مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع به مشتریان بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین سهامدار خود، این واحد را راه اندازی کرده است.

002
افزایش چابکی شرکت، تسریع در پاسخگویی به مشتریان همراه با ارتقای سطح کیفی آن، جلب رضایت مشتریان بانک صادرات و ارائه خدمات ویژه و شایسته به آن ها یکی از مهمترین رویکردهای این شرکت در سال جاری خواهد بود.
این گزارش می افزاید، بر اساس آمارهای منتشره از سوی بیمه مرکزی ج.ا.ا، بیمه سرمد در سال گذشته کمترین مدت پاسخگویی به شکایات مشتریان را در مقایسه با سایر شرکت های بیمه از آنِ خود کرده است.

مطالب مرتبط

نظر شما

پربازدید ترین ها

آخرین اخبار

طراحی سایت