ورزشی

فولام مانع برآورده شدن آرزوی بزرگ توخل

باشگاه بایرن مونیخ با ژوائو پالینیا به توافق شفاهی رسیده، اما باشگاه فولام مانع از فروش این بازیکن پرتغالی شده است.به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ با ژوائو پالینیا برای انتقال زمستانی به توافق شفاهی رسیده، اما فولام مخالف این انتقال است و برای فروش او حداقل ۶۰ میلیون یورو درخواست می‌کند.
اسکای آلمان با تایید این خبر گزارش داد که دو باشگاه در حال حاضر در بن‌بست قرار دارند و سرنوشت انتقال پالینیا نامشخص است.
طبق گزارش رسانه‌های آلمانی، پالینیا بایرن مونیخ را “باشگاه رؤیایی” خود می‌بیند و نمی‌خواهد به باشگاه دیگری نقل مکان کند.
این بازیکن همچنان امیدوار است که فولام اجازه دهد او در ژانویه باشگاه را ترک کند، اما همه چیز منوط به توافق باشگاه انگلیسی روی مبلغ انتقال است.
این انتقال برای توماس توخل بسیار مهم است، زیرا او درخواست کرده بود که باشگاه این بازیکن را به عنوان هافبک دفاعی جذب کند.
پالینیا در تابستان گذشته به مونیخ سفر کرده و حتی در آزمایشات پزشکی هم شرکت کرده بود که در روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی، انتقال او نهایی نشد.
فولام قرار بود در تابستان با انتقال این بازیکن موافقت کند، اما به دلیل عدم جذب جانشین او، در نهایت این انتقال به زمستان موکول شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا