ورزشی

تیمی را بردیم که در خانه‌اش شکست نخورده بود

محمدرضا تندروان از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل شهداب تمجید کرد.به گزارش “ورزش سه”، تیم‌های پاس گرگان و شهداب یزد حساس‌ترین مسابقه این هفته را در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار کردند که در نهایت تیم شهداب با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.
محمدرضا تندروان سرمربی تیم والیبال شهداب یزد، بعد از این برد دلچسب گفت: “بازی سختی داشتیم. مسابقه در گرگان بسیار دشوار است و همه تیم‌ها اینجا به مشکل می‌خورند. گرگان در این سالن باخت نداشته است و تماشاگرانشان تیم خود را بسیار تشویق کردند ولی ما هم عالی کار کردیم و پیروز شدیم. مجموعه‌ی باشگاه شهداب، کادر فنی و …. به جوانانی خدمت می‌کنند که آینده‌ی والیبال ایران هستند.”
همچنین عیسی سنگدوینی سرمربی تیم والیبال پاس گرگان گفت: “امروز شرمنده‌ی هواداران عزیزمان هستیم که بازی طوری پیش رفت که شکست خوردیم. تیم شهداب به این برد نیاز داشت و به آن‌ها تبریک می‌گویم. بسیار با برنامه کار کردند و با تمرکز بالا و سرویس‌های خوب به تیم ما فشار آوردند. از عملکرد بازیکنان راضی نیستم چون از شرایط میزبانی استفاده نکردند و متاسفانه بازنده این بازی شدیم. از صدا و سیمای استان متشکرم که این بازی را به‌صورت مستقیم پخش کردند.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا