ورزشی

دایر خرید انگلیسی بایرن

اریک دایر ۲۹ ساله با امضای قراردادی تا پایان فصل راهی بایرن شد.به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت ۲۴، سرویس مطبوعاتی تاتنهام از انتقال اریک دایر هافبک به بایرن خبر داد. قرارداد این بازیکن به صورت قرضی تا پایان فصل است و بایرن می‌تواند در تابستان با پرداخت بند آزادسازی، قرارداد او را دائمی کند.
اریک دایر در صحبت هایی گفت: برای من این انتقال رویایی است که به حقیقت پیوسته است چون در کودکی می‌خواستم روزی برای باشگاهی مثل بایرن بازی کنم. بایرن یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان است که تاریخچه‌ای باورنکردنی دارد. من می‌خواهم با تطبیق پذیری دفاعی خود به تیم کمک کنم. من واقعا مشتاق دیدار با هم تیمی‌ها و هواداران جدیدم در آلیانتس آرنا هستم که به نظر من یکی از بهترین استادیوم‌های جهان است.
دایر در این فصل در چهار بازی لیگ برتر برای تاتنهام بازی کرده بود و حالا از نیم فصل دوم باید در بوندسلیگا برای بایرن مونیخ به میدان برود.
نیم فصل دوم بوندسلیگا از جمعه شب با دیدار بایرن مونیخ  و هونهایم شروع خواهد شد.
تاتنهام مدافع رومانیایی خرید
تاتنهام از خرید رادو دراگوشین مدافع تیم جنوا خبر داد. این فوتبالیست رومانیایی تا سال ۲۰۳۰ با این باشگاه انگلیسی قرارداد امضا کرد و شماره ۶ را بر تن خواهد کرد. مبلغ این انتقال ۳۰ میلیون یورو بوده است.
دراگوشین ۲۱ ساله در این فصل ۱۹ بازی برای جنوا انجام داد و ۲ گل به ثمر رساند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا