خودرو

طهماسبی و رضایی طلا گرفتند، ظفری برنز؛ پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا ۲۰۲۳

طرفداری | در ادامه مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ در کشور مالزی، علیرضا رضایی و حسین بهبهانی در دسته ۱۰۵ کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفتند.طرفداری | در ادامه مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ در کشور مالزی، علیرضا رضایی و حسین بهبهانی در دسته ۱۰۵ کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفتند.
بعلیرضا رضایی با رکورد ۳۲۱.۵ کیلوگرم در اسکوات به مدال طلا دست یافت و رکورد آسیا را شکست. او همچنین در حرکت پرس سینه با ۲۰۵ کیلوگرم صاحب مدال طلا شد. رضایی در ددلیفت نیز رکورد ۲۸۵ کیلوگرم را بر جای گذاشت تا در مجموع با رکورد ۸۱۱.۵ کیلوگرم به مدال طلای آسیا دست یافت و روی سکوی نخست دسته ۱۰۵ کیلوگرم ایستاد.
مهدی طهماسبی نیز امروز در دسته ۹۳ کیلوگرم بزرگسالان به مصاف رقبای خود رفت.
طهماسبی که سال گذشته هم مدال طلای آسیا را کسب کرده بود، با آمادگی کامل برای دفاع از عنوان قهرمانی خود وارد میدان شد و با رکوردهای ۲۹۵ کیلوگرم در اسکوات، ۱۹۵ کیلوگرم در پرس سینه و ۳۱۷.۵ کیلوگرم در ددلیفت در هر سه حرکت جایگاه نخست دسته ۹۳ کیلوگرم را از آن خود کرد و به مدال طلا رسید.
اما ملی پوش ۹۳ کیلوگرم پاورلیفتینگ ایران در مجموع با ۸۰۷.۵ کیلوگرم در جایگاه نخست آسیا قرار گرفت و روی سکوی قهرمانی ایستاد.
همچنین در این دسته حسین بهبهانی دیگر ملی پوش کشورمان با رکوردهای ۲۹۰ اسکوات، ۱۶۰ کیلوگرم پرس سینه، ۳۱۰ کیلوگرم ددلیفت و ۷۶۰ کیلوگرم به کار خود در این دسته پایان داد. بهبهانی توانست در ددلیفت به مدال برنز آسیا دست پیدا کند.
به نقل از فارس، تاکنون در رده سنی بزرگسالان در بخش مجموع مهرداد ظفری در ۵۹ کیلوگرم به مدال برنز، مهدی طهماسبی در ۹۳ کیلوگرم به مدال طلا و علیرضا رضایی در ۱۰۵ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا