ورزشی

جایگزین برانکو در عمان اعلام شد

عمانی‌ها یاروسلاو سیلهاوی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند. تیم ملی فوتبال عمان با هدایت برانکو ایوانکوویچ نتایج ناامیدکننده‌ای را در جام ملت‌های آسیا به دست آورد. عمان با برانکو نتوانست به مرحله حذفی جام ملت‌ها صعود کند و همین کافی بود تا فدراسیون فوتبال این کشور قرارداد سرمربی کرواتش را تمدید نکند.ایلنا: فدراسیون فوتبال عمان سرمربی جدید تیم ملی این کشور را معرفی کرد.
تیم ملی فوتبال عمان با هدایت برانکو ایوانکوویچ نتایج ناامیدکننده‌ای را در جام ملت‌های آسیا به دست آورد. عمان با برانکو نتوانست به مرحله حذفی جام ملت‌ها صعود کند و همین کافی بود تا فدراسیون فوتبال این کشور قرارداد سرمربی کرواتش را تمدید نکند. ساعت مچی برند پتک فیلیپ | Patek: شیک ترین ساعتی که میتونی داشته باشی خرید تبلیغ
فدراسیون فوتبال عمان لحظاتی قبل از سرمربی جدید خود رونمایی کرد. عمانی‌ها یاروسلاو سیلهاوی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند. این سرمربی ۶۲ سال تجربه بالایی دارد و در چند تیم کشورش مربیگری کرده است. او با تیم ملی فوتبال چک به یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ راه پیدا کرد و توانست جواز حضور در یورو ۲۰۲۴ را هم با این تیم به دست آورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا