ورزشی

خبر خوب مالی برای سرخ پوشان؛ واریز ۳.۵ میلیون دلار به حساب باشگاه پرسپولیس!

محل درآمدهای پرسپولیس در کنفدراسیون فوتبال آسیا ۳.۵ میلیون دلار موجودی دارد اما به دلیل تحریم ها امکان استفاده از این پول برای باشگاه مهیا نیست. موضوعی که رضا درویش ماه ها در پی حل آن است.باشگاه پرسپولیس بابت حضور در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین رسیدن به فینال این رقابت ها مبلغ ۳.۵ میلیون دلار در AFC طلب دارد.
به گزارش طرفداری، محل درآمدهای پرسپولیس در کنفدراسیون فوتبال آسیا ۳.۵ میلیون دلار موجودی دارد اما به دلیل تحریم ها امکان استفاده از این پول برای باشگاه مهیا نیست. موضوعی که رضا درویش ماه ها در پی حل آن است.
باشگاه پرسپولیس یک بار در مرداد ماه سال جاری و یک بار در مهر ماه سال جاری به سازمان خصوصی سازی و همینطور یکی از نهادهای دولتی نامه ای در این خصوص ارسال می کند. پرسپولیس در این نامه می گوید پیگیری ها برای وصول طلب از ای اف سی بی نتیجه بوده و درخواست می کند معادل ریالی ۳.۵ میلیون دلار به باشگاه داده شود و هر زمانی که باشگاه موفق به وصول طلب شد، این پول را به دولت بازگرداند.
حالا شنیده ها حاکی از آن است که میثم پیله فروش، سرپرست سازمان خصوصی سازی با این درخواست پرسپولیس موافقت کرده و در نامه ای به محمدرضا فرزین، ریاست بانک مرکزی خواسته معادل ریالی ۳.۵ میلیون دلار به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شود و بعد وصول طلب از AFC، مبلغ ۳.۵ میلیون دلار مستقیما در اختیار بانک مرکزی قرار گیرد.
اگر نرخ روز دلار در بازار آزاد را ۵۵ هزار تومان در نظر بگیریم، بانک مرکزی باید مبلغ ۱۹۲.۵ میلیارد تومان را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کند و این خبری بسیار خوب برای اردوی سرخ در این روزهای باشگاه است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا