سیاسی

پیام تسلیت مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در پی شهادت جمعی از نیرو‌های فراجا در راسک

《بسم رب الشهدا و الصدیقین》

 

مدافعان حریم مقدس ایران اسلامی مان،دفاع و پاسداری را با خون خویش مشق می کنند و پرچم سرخ آزادگی را با طوفان ایثارشان تا به امروز افراشته نگه داشته اند.

 

بار دیگر دستان پلید استکباری دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی که از هر راهی برای ضربه زدن به آرمان‌های مقدس و ایمان قوی این مردم دریغ نکرده اند،از آستین شب زدگان و کوردلان(جیش الظلم )بیرون آمد و فرزندان غیور و مدافعان امنیت این مرز مقدس را به خاک و خون کشاند.

 

ایران گلستان شهداست و خون هر شهیدی که راه آسمان‌ در پیش می گیرد،چشمه ای جوشان است که درخت تنومند انقلابش را سیراب تر و پربار تر می کند؛شکوه و عظمت نام بلند ایران،ریشه در جان‌ها و خونه‌ای مطهری دارد که در راه عظمتش فدا شده است.

 

اینجانب شهادت مظلومانه اما قهرمانانه،۱۱ سرباز وطن و مدافع امنیت از پرسنل پرتلاش و جان برکف نیروی انتظامی را به محضر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و مردم شریف و شهید پرور ایران اسلامی و خانواده محترم و بزرگوار این شهیدان تسلیت و تعزیت عرض میکنم و از خداوند متعال علو درجات الهی را برای این قهرمانان و سلامتی و سرافرازی مدافعان امنیت و آرامش میهن اسلامی مان خواهان و خواستارم.

 

رسم مردانگی تان پایدار،راه روشنتان همواره پررهرو و نام مقدستان تابنده باد.

 

علی محمدی _ مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا