ورزشی

پشیمان نیستم، دوست دارم به بارسا برگردم

ژان کلر تودیبو به ایده بازگشت به بارسا فکر می‌کند و گفت از انتقالش به این باشگاه در سال ۲۰۱۹ هرگز پشیمان نیست.به گزارش “ورزش سه”، ژان کلر تودیبو، مدافع فرانسوی ۲۴ ساله، در اواسط فصل ۱۹-۲۰۱۸ وارد باشگاه بارسلونا شد و در حال حاضر برای نیس بازی می‌کند، جایی که متحول شده و علاقه باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است.
او که با یک میلیون یورو راهی بارسا شد و آنجا به موفقیت نرسید، همچنان به‌نوعی با این باشگاه در ارتباط است. در واقع بارسا ۲۰ درصد از رقم انتقال این بازیکن را حفظ کرده، بنابراین انتقال او برای بارسا سودآور خواهد بود.
تودیبو وقتی در بارسا بود دو دوره قرضی در شالکه و بنفیکا پشت سر گذاشت و در نهایت به نیس فروخته شد.
دیروز و بعد از تساوی بدون گل نیس برابر کلرمون وقتی از تودیبو در مورد شایعات بازگشتش به بارسا سوال شد، او پاسخ داد: «برگشتن به بارسلونا؟ چرا که نه.»
تودیبو ادامه داد: «من هرگز از انتقال به بارسا پشیمان نیستم. همچنان معتقدم تجربه بزرگی بود و چیزهای زیادی از مدافعان مثل جرارد پیکه، اومتیتی و لنگله یاد گرفتم. سطح بسیار بسیار بالایی از فوتبال را دیدم و در بارسا با من همیشه خوب رفتار شد.
درست است که به اندازه کافی بازی نکردم ولی رقبای بزرگی جلوتر از خودم داشتم. ارنستو والورده مربی بزرگی بود و همیشه به من توصیه‌های خوبی می‌کرد. بازی در بارسا با همه فشارهای موجود کار ساده‌ای نیست و من با ۱۹ سال سن طبیعی بود که نمی‌توانستم جای پیکه بازی کنم.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا