اقتصادی

اسکریم ۷۷۷؛ هم کلاس جت شخصی

Noneهنوز یک هفته از رونمایی رسمی پرچمدار جدید مدیران خودرو نگذشته که توجه بسیاری از علاقمندان خودرو به اکستریم VX جذاب و باکیفیت جلب شده است.
ساعت مچی برند پتک فیلیپ | Patek: شیک ترین ساعتی که میتونی داشته باشی خرید تبلیغ
بررسی‌های نمایندگی ۷۷۷ مدیران خودرو نشان می‌دهد، به فاصله کوتاهی پس از حضور برند جدید اکستریم XTRIM در اتو اکسپو تهران و رونمایی باشکوه مدل VX در هتل استقلال، جست‌و‌جو در فضای مجازی برای یافتن اطلاعات بیشتر درباره این خودرو جذاب و زیبا، شدت گرفته است.
کمپانی چری با معرفی برند جدید اکسید (EXEED) که در ایران با نام تجاری اکستریم فعالیت می‌کند، همان راهی را در پیش گرفته که چند سال قبل تویوتا با لکسوس، نیسان با اینفینیتی و هوندا با اَکیورا آغاز کردند.

در واقع اکستریم زیرشاخه لوکس و برتر چری برای حضور در بازارهای جهانی است. با یک جست‌و‌جوی ساده می‌توان دریافت که در همین یکی دو سال اخیر برند اِکسید یا اِکستریم با چه سرعت خیره‌کننده‌ای راهی بازارهای لوکس‌پسند دنیا شده و با توجه به قیمت رقابتی آن، توانسته در کشورهای ثروتمند اطراف ایران جای خود را باز کند.
همین حالا در امارات متحده عربی، عربستان و حتی مصر، برند جدید چری در ویترین شوروم‌های زیبا واقع در بهترین خیابان‌های شهرهای بزرگ مثل دوبی یا ریاض، می‌درخشند. این روزها و در اوج مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا نیز شوروم اصلی اکسید در شهر دوحه کشور قطر مورد توجه تماشاگران پرتعداد از نقاط مختلف آسیا قرار گرفته است.
اکسید یا همان اکستریم البته در نمایشگاه ژنو امسال که در دوحه برگزار شد نیز نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرد در حالی که غول‌ها خودروساز جهان نیز در این موتور شو مشهور حضور داشتند.
بنابراین از حضور اکسید در اروپا و آمریکا در آینده نزدیک نباید تعجب کرد…
همزمان در تهران نیز اکستریم در یک خوشامدگویی شکوهمند و پر از رنگ و نور در هتل استقلال، حضور خود را در بازار ایران رسما اعلام کرد و عنوان لوکس‌ترین، قوی‌ترین و زیباترین شاسی‌بلند ساخت کشور را از آن خود کرد.
در این مراسم محمد رضا گلزار نیز به عنوان سفیر برند اکستریم و مالک اولین نسخه آن روی صحنه رفت و بمب خبری صنعت خودرو در بهمن ماه شد.
به سرعت، در نمایشگاه خودرو تهران نیز سالن مدیران خودرو و غرفه اکستریم، محلی برای حضور پرتعداد بازدیدکنندگان اتو اکسپو شد که می‌خواستند این خودرو زیبا و رویایی را از نزدیک ببینند و آینده را با سرانگشتان خود لمس کنند.
در غرفه اکستریم، درهای مدل باوقار و پرتجمل VX، به روی مردم باز بود و بسیاری از خانواده‌ها کیفیت، ابهت و امکانات بی‌پایان این شاسی‌بلند فول‌سایز جادار را بدون واسطه و به شکل زنده حس کردند.
مشخصات فنی و تکنیکی اکستریم VX، به قدری پُر پیمان و مفصل است که بازگو کردن آن برای علاقمندان، بارها نفس مسئولان غرفه را گرفت، با این حال ذوق و شوق دوستداران خودرو، خصوصا نسل جوان برای بیشتر دانستن از این جِت شخصی پر زرق و برق، را می‌شد در نگاه مشتاق آنها تماشا کرد.
اکستریم VX یک خودرو در کلاس اس‌یو وی فول سایز است که قرار است به زودی تولید آن در کشور آغاز شود و روی آن پلاک غرورانگیز «ساخت ایران» قرار گیرد. بخشی از بازار را نشانه گرفته که تا کنون در اختیار نام‌های بزرگ جهان بوده اما اکستریم آماده رقابت با غول‌هایی چون تویوتا، هیوندای، کیا و حتی مرسدس است.
این خودرو گارانتی ۷ ساله را به عنوان یک تضمین قدرتمند ارائه می‌کند و با توجه به گستردگی خدمات پس از فروش در کشور، دغدغه‌های مشتریان را به خوبی پاسخ خواهد گفت.

لمس کیفیت در این خودرو از همان لحظه ورود به داخل کابین آن رخ می‌دهد و با نشستن روی صندلی‌های بزرگ چرمی لطیف، روشن شدن مانیتور کهکشانی و استشمام رایحه منحصر به فرد اکستریم، خون را در تمام رگ‌های بدن به جریان می‌اندازد.
کامپیوتر قدرتمند اکستریم VX از طریق حواس پنجگانه با سرنشین ارتباط برقرار می‌کند و گوش به فرمان راننده و دیگر سرنشینان است. بسیاری از امکانات رفاهی اکستریم VX را می‌توان از طریق فرمان صوتی به کار انداخت. کافی است آنچه دلتان می‌خواهد به زبان بیاورید و لذت رانندگی یا حتی تماشای مسیر را بچشید.
کیفیت صوت و تصویر در کابین اکستریم VX و سرعت پردازش آن خیره‌کننده است و انگار رویاها به واقعیت می‌رسند.
بیرون از کابین هم موتور و سیستم انتقال قدرت، حرکتی پرقدرت اما نرم و باصلابت را به ارمغان می‌آورند و جاذبه‌های اکستریم به جاذبه زمین افزوده می‌شود.

موتور ۲ لیتری VX با آزاد کردن ۲۶۱ اسب بخار، نیروی کافی برای هنرنمایی گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته هوشمند فراهم می‌کند و هر چهار چرخ به صورت دائم (AWD) رو به جلو حرکت می‌کنند.
اکستریم VX اگر چه یک شاسی بلند فول سایز لوکس است اما بیش از آنکه بخواهد سرنشین را اسیر زرق و برق خود کند، می‌خواهد یک خودرو کاربردی و صمیمی باشد و نیازهای واقعی سرنشین را برآورده نماید.
اکستریم VX با ۷ مود مختلف برای رانندگی می‌تواند راننده را برای پشت سر گذاشتن مسیرهای لغزنده، گل‌آلود، برفی، شیب‌دار و حتی تپه و ماهور سنگلاخ یاری کند. می‌توانید روی اعتماد به نفس VX در هر جای سرزمین ایران و حتی کره زمین حساب کنید.
با اینکه هنوز قیمت اکستریم VX مشخص نشده اما به نظر می‌آید در مقایسه با همطرازان اروپایی و آسیایی‌اش، اکستریم را بتوان با قیمتی عالی و مقرون به صرفه خریداری کرد.
هر چند کیفیت و پرستیژ قیمت ندارد.
برای رزو ثبت نام خودرو اکستریم VX کلیک کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا