ورزشی

جدول برترین گلزنان لیگ عربستان: رونالدو در صدر

جدول بهترین گلزنان لیگ عربستان با رقابت کریستیانو رونالدو و میتروویچ شکل خاصی به خود گرفته است.به گزارش “ورزش سه”، پس از یک بازار نقل و انتقالات هیجان انگیز در لیگ عربستان، اکنون بسیاری از تیم‌ها ستاره‌های باکیفیتی دارند که تضمین کننده گل‌های زیاد در هر هفته است.
کریستیانو رونالدو با النصر، میتروویچ با الهلال، کریم بنزما با الاتحاد، در کنار ریاض محرز و روبرتو فیرمینو با الاهلی، بدون فراموش کردن بهترین گلزن فصل گذشته عبدالرزاق حمدالله یا اندرسون تالیسکا، ستاره النصر و دیگر گلزنان، همگی آمار گل لیگ این کشور را بالا برده‌اند‌.
عبدالرزاق حمدالله فصل گذشته پس از به ثمر رساندن ۲۱ گل با الاتحاد، بهترین گلزن لیگ عربستان بود، در حالی که اندرسون تالیسکا با ۲۰ گل در مکان دوم و اودیون ایگالو با النصر با ۱۹ گل در جایگاه سوم قرار گرفتند.
اما حالا کریستیانو رونالدو به آمار آقای گل پیشین این لیگ رسیده است. رونالدو اکنون ۲۱ گل زده که می‌تواند در هفته‌های آینده این آمار را خیلی بهتر کند‌. الکساندر میتروویچ با ۱۹ گل در جایگاه دوم است. جورج نکودو، مهاجم ضمک ۱۵ گل زده و عبدالرزاق حمدالله، مهاجم این فصل الاتحاد ۱۳ گله است.
فراس البریکان از الاهلی و اندرسون تالیسکا با ۱۱ گل مشترکا پنجم هستند. برنارد مینسا از الطائی ده گل است و در رده بعدی کریم بنزما، سالم الدوسری، محرز و مالکوم ۹ گله هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا