اجتماعی

اعدام برای مربی شیطان صفت / ۹ پسر را در مدرسه فوتبال آزار داده بود + جزییات

حوادث رکنا: مربی نمای فوتبال که ۸ پسر نوجوان را به دام شیطانی انداخته و آزار داده با حکم قضایی به اعدام محکوم شد.به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از اواخر سال ۱۴۰۰ به دنبال شکایت پسری نوجوان از مربی فوتبال آغاز شد .
پدر وی که همراه پسر ۱۲ ساله‌اش به پلیس آگاهی رفته بود گفت: پسرم علاقمند به فوتبال بود. به همین خاطر او را در یک باشگاه ورزشی در شرق تهران ثبت نام کردم تا تحت نظر مربی فوتبال آموزش ببیند. مربی ۴۰ ساله کارت مربی گری داشت و من پس از صحبت کردن با او پسرم را در کلاس فوتبال ثبت نام کردم اما پس از مدتی متوجه رفتارهای عجیب پسرم شدم. پسر نوجوانم کم حرف شده بود و حالتی پرخاشگرانه داشت. من و همسرم وقتی پیگیر شدیم و از پسرم درباره تغییر رفتارش سوال پرسیدیم  به ماجرای سیاهی پی بردیم و فهمیدیم پسرم در دام مربی شیطان صفت گرفتار شده و تحت آزار قرار گرفته است .
با این شکایت  و در حالی که تحقیقات پلیسی آغاز شده بود دو پسر نوجوان دیگر شکایت مشابهی را مطرح کردند.
در این میان مربی فوتبال به دادسرا احضار شد اما وی در دادسراها حاضر نشد و تلاش پلیس برای ردیابی وی بی‌نتیجه ماند. شواهد نشان می‌داد این مرد ۴۰ ساله با افشای پرونده سیاهش و شکایت‌های مشابه به مکان نامعلومی گریخته است.
تلاش پلیس برای ردیابی مرد شیطان صفت ادامه داشت تا اینکه سرانجام ماموران رد وی را در شهرستان ساری یافتند و او را در عملیاتی غافلگیرانه بازداشت کردند.
این در حالی بود که شمار شکایت‌های مشابه به ۸ فقره رسیده بود.
شواهد نشان می‌داد مربی نمای شیطان صفت ۸ پسر ۱۲ تا ۱۳ ساله را به بهانه‌های مختلف و برای آموزش فوتبال به خانه‌اش کشانده و آنها را آزار داده است .همچنین روشن شد مرد شیطان صفت بعضی از قربانی‌ها را مجبور به برقراری رابطه سیاه با یکدیگر کرده و از آنها فیلم سیاه گرفته بود تا آنها مجبور به سکوت باشند .
با به دست آمدن فیلم‌های سیاه برای متهم کیفرخواست صادر و پرونده‌اش به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
در نخستین جلسه تحقیق از متهم، تعدادی از شاکی‌ها به همراه والدینشان در دادگاه حاضر شدند و در مواجهه حضوری با متهم به تشریح شکایتشان پرداختند.
قربانی‌های نوجوان گفتند این مرد چگونه آنها را فریب داده به خانه اش کشانده و تحت سلطه سیاه درآورده است.
در دادگاه متهم شیطان صفت که متاهل است سعی داشت خودش را بی گناه نشان دهد ولی در مواجهه حضوری با قربانی های نوجوان و بازبینی فیلم های سیاه جرم هایش را گردن گرفت اما ادعا کرد قصد آزار پسران نوجوان را نداشته است.
با پایان نخستین جلسه تحقیق، سایر شاکی‌ها  نیز شکایتشان را مطرح کردند.
به این ترتیب برای مربی نمای شیطان صفت کیفرخواست صادر و پرونده اش به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
در جلسه دادگاه که پشت درهای بسته و غیرعلنی برگزار شد ۸ پسرنوجوان یک به یک به تشریح ماجرا پرداختند و برای مربی نمای شیطان صفت به اتهام لواط درخواست اعدام را مطرح کردند.
وقتی متهم روبه روی قضات ایستاد اتهامش را نپذیرفت. وی گفت: من پسران نوجوان را آزار نداده ام. اما برای آموزش فوتبال به آنها نزدیک می شدم و میخواستم روی پایم بنشینند که از این بابت پشیمان هستم.من اشتباه کرده ام و تقاضای بخشش دارم.
اما شاکی ها اظهارات وی را رد کردند و گفتند این مرد آنها را آزار داده است.
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده مربی نمای فوتبال را به اعدام محکوم کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا