ورزشی

واکنش مستقیم دی‌زربی به پیشنهاد بارسا و لیورپول

روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، به علاقه باشگاه‌های بزرگ واکنش نشان داد و درباره برنامه‌های آینده‌اش صحبت کرد.به گزارش “ورزش سه”، روبرتو دی‌زربی از تمایل خود برای رقابت و قهرمانی در لیگ برتر، سری A، بوندس‌لیگا، لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است!
در واقع توصیف جاه‌طلبی‌های این مربی ایتالیایی پس از آن صورت می‌گیرد که گفته می‌شود دو باشگاه لیورپول و بارسلونا پس از پایان همکاری با سرمربیان فعلی، علاقه‌مند به همکاری با دی‌زربی هستند.
با این حال، او همچنان به برایتون متعهد است و مایل است تا زمانی که در این باشگاه حضور دارد، با مرغ دریایی‌ها خاطرات بیشتری بسازد و نامش در تاریخ این باشگاه ماندگار شود. جالب اینجاست که دی‌زربی توضیح داد که عاشق میلان است و علاقه دارد در آن مربیگری کند.
دی‌زربی در گفتگو با اسکای اسپورت درباره علاقه باشگاه‌های بزرگ برای آغاز همکاری با او، گفت:”ما احساس می‌کنیم می توانیم بخشی دیگر از تاریخ برایتون را بنویسیم. وقتی می‌شنوم که باشگاه‌های بزرگ به من علاقه دارند، باعث افتخارم است. افتخار می‌کنم اما تمرکزم روی کار روزانه‌ام است. دوست دارم در دوران حرفه‌ای‌ام برای قهرمانی در لیگ برتر، سری A، بوندس‌لیگا، لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا رقابت کنم.”
او درمورد علاقه خود به ایتالیا گفت:”میلان برای من یک باشگاه معمولی نیست زیرا به عنوان یک بازیکن در آث میلان متولد شده‌ام. در تمام زندگی‌ام همیشه قدردان میلان خواهم بود. من عاشق کشورم هستم، ایتالیا را دوست دارم، فوتبال ایتالیا را دوست دارم. مطمئنا یکی از اهداف من این است که برگردم و در کشورم کار کنم، اما زمان دقیق آن را نمی‌دانم.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا