ورزشی

بازیکن موردعلاقه عنایتی، سلاح مخفی شمس‌آذر!

حسین گودرزی، مدافع جوان شمس‌آذر، در بازی‌های بزرگ این فصل موفق به گلزنی و دادن پاس گل شد.به گزارش “ورزش سه”، مدافع جوان شمس آذر قزوین در دیدار مقابل سپاهان پاس گل این تیم را ارسال کرد و با گل‌هایی که مقابل استقلال و پرسپولیس به ثمر رساند در بازی‌های بزرگ عملکرد خوبی به جای گذاشت.
در ابتدای فصل و وقفه‌هایی که در لیگ ایجاد شد حسین گودرزی در تیم ملی امید حضور ثابت داشت و در بازی‌های مقدماتی المپیک و مسابقات آسیایی هانگژو برای تیم ملی امید به میدان رفت و بازی‌های خوبی انجام داد، پیش از آن کمتر فوتبالدوستی بود که نام او را شنیده یا فوتبال او را تماشا کرده باشد!
این بازیکن در تمامی مسابقات این فصل شمس‌آذر به میدان رفت و فقط در دیدار مقابل ملوان از دقیقه ۶۶ به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد، او ۲ گل و ۲ پاس گل به نام خود ثبت کرد تا آمار فردی قابل قبولی داشته باشد، اما این آمار زمانی ارزشمندتر خواهد شد که او مقابل استقلال و پرسپولیس گلزنی کرد و در بازی با سپاهان با ارسال خوبی که داشت رحمان جعفری را در موقعیت گلزنی قرار داد.
این بازیکن جوان در بازی با استقلال در شلوغی محوطه جریمه با نفوذ ناگهانی و ضربه‌ای که زد بازی را به تساوی کشید و در بازی با پرسپولیس روی پنالتی که ریباند شد دروازه خالی علیرضا بیرانوند را باز کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا