ورزشی

مورایس باید بعد از گل سپاهان تعویض می‌کرد

بازیکن سابق سپاهان گفت: سپاهان در نیمه اول میانه میدان الهلال را از کار انداخت و بارها موقعیت گلزنی داشت که استفاده نکرد.سید مهدی سید صالحی بازیکن سابق سپاهان اصفهان در گفت و گو با ایسنا درباره شکست این تیم مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: الهلال نسبت به بازی رفت یک تغییر داشت و سعی کرد خط حمله خود را تقویت کند. سپاهان نیمه اول را خیلی خوب شروع کرد و با تغییراتی که در ترکیب تیم داشت و با حضور آریا یوسفی در دفاع راست و رامین رضائیان در وینگر تلاش کرد در این بازی به موفقیت برسد.
او ادامه داد: سپاهان در نیمه اول میانه میدان الهلال را از کار انداخت و بارها موقعیت گلزنی داشت که استفاده نکرد. به نظرم سپاهان خیلی با کیفیت تر از الهلال بازی کرد اما بدشانس بود که از فرصت هایش نتوانست استفاده کند. در نیمه دوم تیم اصفهانی بالاتر بازی کرد و به گل رسید و اگر کمی تمرکزش را حفظ می کرد می‌توانست برنده بازی باشد. آریا یوسفی یک تعلل بچه گانه داشت و همین باعث شد یزدانی اخراج شود و همین باعث شد شیرازه تیم از هم بپاشد.
بازیکن سابق سپاهان درباره اخراج های سریالی بازیکنان این تیم بیان کرد: مورایس باید بعد از گل سپاهان تعویض می‌کرد. الهلال خیلی روی دروازه سپاهان فشار آورد و این تیم نیاز به بازیکن تازه نفس مانند رضا اسدی، کاوه رضایی و رضا شکاری داشت. در بازیهای مهم اگر اشتباه کنید تنبیه می‌شوید و در این بازی همین اتفاق هم افتاد.
سید صالحی درباره دیدار هفته آینده سپاهان مقابل استقلال در لیگ برتر توضیح داد: در بازی رفت هم استقلال در اصفهان نسبت به سپاهان بهتر بازی کرد. با حضور ماشاریپوف و سیلوا ساختار دفاعی و حمله این تیم بهتر شده است. این بازی سرنوشت ساز است و به نوعی بازی ۶ امتیازی است و هرتیمی برنده شود می تواند رقیب را کنار بگذارد. این بازی جنگ هافبک ها است و هر تیمی میانه میدان را در اختیار بگیرد برنده بازی خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا