کد خبر : 45502 تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۳

مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیمه دانا گفت: این شرکت در سال ۱۳۹۷ موفق به تحقق ۱۰۵ درصدی بودجه پیش بینی شده خود شده است .

بانک برتر،  مسعود رستم پور در جمع مدیران این شرکت، با ارائه گزارشی از عملکرد فنی شرکت در سال گذشته و مقایسه آن با عملکرد فنی تعدادی دیگر از شرکت‌ها افزود: رشد حق بیمه تولیدی بیمه دانا در بیمه های اموال بالغ بر ۳۴ درصد است، در حالی که این رشد در شرکت بیش از ۲۶درصد بوده که حکایت از افزایش آهنگ رشد در بیمه های اموال دارد.

وی در ادامه با توجه به تحقق برنامه تولید درشرکت، علی‌رغم عدم تمدید اختیاری تعدادی از بیمه نامه های بزرگ از سوی شرکت در سال گذشته، تمامی همکاران را بابت تلاش‌های انجام شده شایسته تقدیر دانست .

مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیمه دانا، با ارائه نمودار سهم مدیریت‌های این شرکت از میزان شکایات واصله افزود: بنا به اطلاع واصله و برخی آمار منتشره، میانگین مدت پاسخگویی به شکایات در صنعت بیمه ۲۸ روز بوده، درحالی‌که این میانگین زمانی در سال ۱۳۹۷ در بیمه دانا به۱۴ روز رسیده است که تحقق آن با تلاش و همت در خور سپاس همکاران سراسر کشور حاصل شده است.

 رستم‌پور در پایان، با اشاره به اجرایی شدن طرح مهر دانا در کشور و آثار مثبت آن در افزایش سهم شرکت در بازار گفت: این طرح  یکی از عوامل موثر در افزایش نقدینگی وکاهش مطالبات شرکت خواهد بود.

مطالب مرتبط

نظر شما

پربازدید ترین ها

آخرین اخبار

طراحی سایت