کد خبر : 38002 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۱۷

مدیر امور روابط‌عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون گفت: با توجه به تغییرات رخ داده در حوزه تکنولوژی و بکارگیری بیش از اندازه آن در برخی از امور، متاسفانه امروزه شاهد آن هستیم که روابط‌عمومی‌‌ها در برخی از سازمان‌‌ها به دنبال استفاده بیش از اندازه و غیراصولی از این ابزارها هستند.

5032_elsljql

به گزارش بانک برتر ، سعید معادی با بیان این مطلب افزود: با توجه به تحولات ذکر شده، فعالان حوزه روابط‌عمومی با ایجاد رقابت به دنبال افزایش سهم خود در استفاده از ابزارها و تکنولوژی‌های نوظهور هستند و در این بین متاسفانه شاهد آن هستیم که پدیده‌ای با عنوان لوکس‌گرایی در روابط‌عمومی در حال گسترس است.

معادی در ادامه با بیان اینکه در این فضا روابط‌عمومی‌ها‌ نیازمند بهره‌مندی از دید و محتوای عمیق در طراحی نقشه راه خود هستند، ادامه داد: در روابط‌عمومی امروزی سرعت تغییر در سخت افزارها و ابزارها بسیار بیشتر از سرعت تغییر در دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات بوده و این امر موجب آن شده تا روابط‌عمومی‌ها علاوه بر اینکه اسیر سرعت فضای مجازی شوند، دقت و قدرت فکر کردن صحیح در برخی از امور را از دست بدهند.

مدیر امور روابط‌عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون ادامه داد: روابط‌عمومی‌ها نیاز دارند تا این سرعت را با هدف خود همسو و در یک راستا قرار دهند تا این موضوع منجر به تولید پیام بدون محتوا نشود.

وی در ادامه با اشاره به اصل تناسب و سنخیت در رویکرد و کارکرد روابط‌عمومی که می‌تواند با بهره‌گیری از مولفه کارآیی و اثربخشی منتج به بهره‌وری شود گفت: رویکرد روابط‌عمومی به ابزار نوین و نسل جدید رسانه‌های اجتماعی اگر تلفیقی از کارایی و اثربخشی نباشد نمی‌تواند بهره‌وری را به دنبال داشته باشد و در این بین رفتار و اقبال مردم و مشتریان به بازار رسانه، میزان اعتماد و یاعدم اعتماد، رشد کمی و کیفی این موضوع و یا مواردی از این دست می‌توانند به عنوان یک شاخص برای اندازه‌گیری این مهم و معیار موفقیت و عدم موفقیت تلقی شوند.

مطالب مرتبط

نظر شما

پربازدید ترین ها

آخرین اخبار

طراحی سایت