ورزشی

عجیب اما واقعی؛ مدیر استقلال: از هیچ چیز این ورزشگاه خبر ندارم/ اگر پول هست بازیکن بگیریم این که واجب‌تر است/ امروز دغدغه نکونام یارگیری است نه افتادن سرزبان‌ها

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال نسبت به اتفاقات مربوط به احداث مجموعه ورزشی برای این باشگاه اظهار بی‌اطلاعی کرد.علیرضا خانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره جلسه مدیرعامل باشگاه با چند خارجی برای احداث ورزشگاه اختصاصی باشگاه استقلال اظهار داشت: اصلاً از برگزاری این جلسه اطلاعی نداشتم و از طریق فضای مجازی متوجه شدم که امروز چنین جلسه‌ای برگزار شد.
وی افزود: در جلسه آذر ماه با هیئت نظارت وزارت ورزش و سازمان بازرسی یک عکس به ما نشان دادند و بعد از آن دیگر هیچ حرفی در این باره زده نشد. البته احتمال دارد در این مدت جلسه هیئت مدیره برگزار شده که من در آن حضور نداشتم. یعنی اصلاً دعوت نشده بودم که نروم.
وی در ارتباط با شرایط فعلی باشگاه استقلال در فصل یارگیری نقل و انتقالات نیم فصل خاطرنشان کرد: این روزها همه تیم‌ها در حال یارگیری هستند بعد ما با این قبیل کارها خودمان را سر زبان این و آن می‌اندازیم که چه اتفاقی را رقم بزنیم؟ هدفتان چیست؟ در حال حاضر مهمترین دغدغه نکونام یارگیری است، چون تیم بازیکن کم دارد و در برخی پست‌ها باید بازیکن بگیریم اما ظاهراً دغدغه‌های سرمربی تیم در اولویت نیست یا اگر هست اینگونه به نظر نمی‌رسد.
وی همچنین با اشاره به تصاویر منتشر شده از جلسه امروز تفاهم نامه با یک شرکت خارجی توضیح داد: وقتی این خبر را در فضای مجازی دیدم رفتم و تصاویر منتشر شده از این جلسه را کامل نگاه کردم تا ببینم کدامیک از مدیران باشگاه در این نشست حضور داشته‌اند ولی هیچ یک از اعضای هیئت مدیره در این جلسه حضور نداشتند که این‌ هم سوالات بیشتری را پیش روی ما قرار می‌دهد.
عضو اقتصادی هیأت مدیره باشگاه استقلال همچنین با اشاره به رقم اعلام شده از سوی خطیر برای احداث چنین پروژه عظیمی که در حدود ۵۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است گفت: هیچ توضیحی در این باره داده نشده که این منابع قرار است از کجا تامین شوند! در شرایطی که حساب باشگاه استقلال مسدود است و معلوم نیست این پول قرار است چطور تامین شود.
وی پرسش دیگری را نیز مطرح کرده و ادامه داد: تازه اگر پول هست چرا حساب باشگاه باز نمی‌شود؟ چرا برای تیم یار نمی‌گیریم. قطعاً بنده هم مثل خیلی‌های دیگر از جمله هواداران باشگاه و پیشکسوتان محترم استقلال دوست داریم این مجموعه یک ورزشگاه اختصاصی مدرن داشته باشد اما چه دلیلی دارد که در این وضعیت سراغ این قبیل پروژه ها برویم. این برای زمانی است که باشگاه دغدغه مهمتری نداشته باشد در حالی که ما در کورس قهرمانی هستیم و بیش از هر چیز به تزریق پول و بازیکن به تیم نیازمندیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا