ورزشی

کاپیتان منچستر سیتی بالاخره انتخاب شد

پس از بازگشت کوین دی‌بروینه از مصدومیت، انتخاب کایل واکر به‌عنوان کاپیتان اول منچسترسیتی تایید شد.به گزارش “ورزش سه”، بازیکنان سیتی در ابتدای هر فصل پنج نفر از اعضای تیم را برای تشکیل یک گروه کاپیتانی معرفی می‌کنند. امسال پس از جدایی ایلکای گوندوگان از بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، مقام اول یک جای خالی بزرگ داشت. در ابتدای فصل واکر و دی‌بروینه به همراه رودری، روبن دیاز و برای اولین بار برناردو سیلوا در میان این پنج نفر قرار گرفتند.
دی‌بروینه در بازی افتتاحیه فصل لیگ برتر در برابر برنلی بازوبند را بست، اما این بازیکن بلژیکی در ترف‌مور دچار مصدومیت شد و او را به مدت ۵ ماه از میادین محروم کرد. او پس از این مدت در برد ۵-۰ جام حذفی مقابل هادرسفیلد از روی نیمکت به بازی آمد و یک پاس گل نیز ثبت کرد.
حالا و پس از بازگشت کوین دی‌بروینه وقت رای‌گیری دوباره برای انتخاب کاپیتان اول منچستر سیتی بود و پس از یک رای‌گیری بین بازیکنان مشخص شد که کایل واکر باید کاپیتان اول تیم در ادامه فصل باشد.
دی‌بروینه نیز کاپیتان دوم شد و رودری، روبن دیاز و برناردو سیلوا نیز در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند. این بدان معناست که اکنون دی‌بروینه در دوران سه کاپیتان مختلف، کاپیتان دوم بوده است. این همچنین یک اتفاق بزرگ برای کایل واکر است، زیرا او در تابستان در آستانه جدایی از سیتی و پیوستن به بایرن قرار داشت و حالا با رای بازیکنان کاپیتان اول این تیم است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا