ورزشی

فوری: بازگشت نویدکیا به لیگ برتر با تیم زردپوش

سرمربی سابق سپاهان برای حضور روی نیمکت صنعت نفت آبادان به توافق نهایی رسید.به گزارش “ورزش سه”، باشگاه صنعت نفت آبادان که پس از پایان همکاری با عبدالله ویسی سراغ وینفرد شفر رفت و هدایت تیمش را به سرمربی پیشین استقلال سپرد، پس از ایجاد مشکل در ثبت قرارداد پیرمرد آلمانی دوباره سراغ گزینه‌های مدنظرش رفت و در نهایت برای انتخاب محرم نویدکیا به جمع‌بندی رسید.
محرم نویدکیا که تجربه حضور روی نیمکت سپاهان را دارد و همراه با این تیم به قهرمانی در لیگ برتر رسیده، جواب مثبت به پیشنهاد صنعت نفت آبادان داده و هدایت این تیم را عهده‌دار خواهد شد.
باشگاه صنعت نفت آبادان گزینه‌های مختلفی مثل محرم نویدکیا، رسول خطیبی، علیرضا منصوریان و … را مدنظر داشت که در نهایت نویدکیا را انتخاب کرد و برای همکاری با او به توافق رسید.
نویدکیا روز سه‌شنبه راهی آبادان شده و جلسه نهایی را با مدیران این باشگاه برگزار کرد و برای حضور روی نیمکت برزیلی‌ها به توافق نهایی رسید تا پس از تجربه کار در سپاهان، سرمربیگری یک تیم زردپوش دیگر را در لیگ برتر عهده‌دار شود.
باشگاه صنعت نفت آبادان مدت‌ها به دنبال همکاری با محرم نویدکیا بود که در نهایت این اتفاق افتاد و کاپیتان پیشین سپاهان تصمیم گرفت با موافقت خانواده‌اش به آبادان سفر کند تا هدایت تیم صنعت نفت را برعهده بگیرد.
نویدکیا در دوران بازی و شروع سرمربیگری شرایط کاملا مناسبی از نظر زیرساختی و حمایت باشگاه از سوی سپاهان دریافت کرد و توانست تیمش را به نایب قهرمانی در لیگ برتر برساند و رقابت نزدیکی برای رسیدن به جام داشته باشد، اما حضورش در صنعت نفت کاملا متفاوت از تیم زردپوش اصفهانی خواهد بود.
محرم در حالی هدایت صنعت نفت را پذیرفته و به توافق نهایی با مدیران باشگاه آبادانی رسیده که این تیم ۱۱ امتیازی و در جایگاه چهاردهم جدول لیگ برتر است و جزو گزینه‌های سقوط به شمار می‌رود، اما نویدکیا امید زیادی دارد حال و روز نفت را بهتر کند و از منطقه خطر نجات بدهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا