ورزشی

کشتی فرنگی قهرمانی کشور| فینال جنجالی با ورود مربی سابق تیم ملی به تشک/ بالی‌تبار تعلیق شد + فیلم

حساس‌ترین فینال ۵ وزن اول مسابقات قهرمانی کشور با جنجال و درگیری و همچنین ترک صندلی کُچ از سوی عادل بالی‌تبار مربی سابق تیم ملی فرنگی همراه شد.به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالیکه روز اول کشتی‌های مسابقات فرنگی قهرمانی کشور با حاشیه‌هایی از جمله اعتراض شدید سعید عبدولی به داوری مبارزه برادرش با امیر عبدی همراه بود، فینال وزن ۸۷ کیلوگرم که در صبح روز دوم (۷ دی) در سالن حیدریان قم برگزار شد نیز با جنجال و درگیری همراه بود.
این کشتی در شرایط پایاپای بین علیرضا مُهمدی کشتی‌گیر خوزستانی و شاگرد ملک‌محمد بویری و ناصر علیزاده کشتی‌گیر مازندرانی و شاگرد عادل بالی‌تبار پیگیری می‌شد و نتیجه ۴-۳ به سود علیزاده بود، از سوی داور یک اخطار و امتیاز به حساب مُهمدی اضافه شد تا نتیجه ۴-۴ شود.
این مسئله با اعتراض شدید عادل بالی‌تبار مربی سازنده ناصر علیزاده که در دوره سرمربیگری محمد بنا عضو کادرفنی تیم ملی فرنگی بود، همراه شد. او علاوه بر ورود به تشک و اعتراض به داوری، درنهایت صندلی کُچ را ترک کرد اما پشت استیج نیز درگیری همچنان ادامه داشت و درنهایت نتیجه چلنج هم به سود مُهمدی اعلام شد تا او این کشتی را ۵-۴ ببرد.
این جنجال و درگیری باز هم برای دقایقی مسابقات را از جریان انداخت، که البته ناصر علیزاده سعی در آرام کردن مربی‌اش داشت. در نهایت با تصمیم مسئولان کمیته انضباطی حاضر در سالن عالی‌تبار تعلیق شد.
پیش از این هم پیش‌بینی می‌شد که در ۸۷ کیلوگرم به دلیل حساسیت کار، شاهد فینالی پرچالش باشیم، مُهمدی که  مدال نقره قهرمانی جهان در ۸۲ کیلوگرم را گرفته به تازگی به وزن المپیکی ۸۷ کیلوگرم آمده و درمقابل ناصر علیزاده هم مدعی سابق این وزن بوده که با ممانعت برای ورود به مسابقات کشوری در ۸۷ کیلوگرم مواجه بود و درنهایت مجوز شرکت در چرخه انتخابی تیم ملی در ۸۷ کیلوگرم را دریافت کرد و فینالیست هم شد.
۰ seconds of 1 minute, 0Volume 90%Press shift question mark to access a list of keyboard shortcutsKeyboard ShortcutsEnabledDisabledPlay/PauseSPACEIncrease Volume↑Decrease Volume↓Seek Forward→Seek Backward←Captions On/OffcFullscreen/Exit FullscreenfMute/UnmutemDecrease Caption Size-Increase Caption Size+ or =Seek %0-9

Live00:0000:0001:00
انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا