اجتماعی

هواشناسی چهارمحال و بختیاری: دیروز کوهرنگ با ۲۰ درجه زیر صفر سردترین ایستگاه کشور گزارش شد

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای روز سه‌شنبه در برخی نقاط استان به خصوص ارتفاعات شهرستان کوهرنگ و اردل بارش خفیف برف و وزش باد به نسبت شدید انتظار می‌رود.ایرنا: معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: صبح روز یکشنبه کوهرنگ با ۲۰ درجه زیر صفر سردترین ایستگاه کشور گزارش شد.
معصومه نوروزی افزود: همچنین شهرکرد به همراه همدان با ۱۱ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین ایستگاه مراکز استان‌های کشور اعلام شد. مشاوره تخصصی بگیر و بیمه بدنه رو با بیمه بازار تمدید کن مقایسه کنید تبلیغ
وی ادامه داد: پایداری هوای سرد تا روز دوشنبه در استان ادامه دارد و در نهایت با ورود یک سامانه بارشی به استان از روز سه‌شنبه دمای هوا تا حدی در استان تعدیل و افزایشی می‌شود.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای روز سه‌شنبه در برخی نقاط استان به خصوص ارتفاعات شهرستان کوهرنگ و اردل بارش خفیف برف و وزش باد به نسبت شدید انتظار می‌رود.
نوروزی افزود: برای روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه نیز آسمان استان صاف تا کمی ابری خواهد بود و بارشی تا پایان هفته نخواهیم داشت.
آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بنا بر پیش‌بینی‌های هواشناسی آغاز به کار مدارس استان در روز یکشنبه را از ساعت ۹ صبح اعلام کرده بود.
چهارمحال و بختیاری سرچشمه ۲ رودخانه زاینده‌رود و کارون و بخشی از رودخانه دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا