اجتماعی

قتل خونین پسر عموی در دعوای هواخواهی از خواهر / جنایتی که بعد از ازدواج دختر و پسر عمو صورت گرفت

حوادث رکنا: مرد جوان که در جدال خانوادگی پسر عمویش را کشته مدعی است قصد قتل نداشته و به دنبال عصبانیت ناخواسته مرتکب قتل شده است.به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل به دنبال جدال خونین در کارگاه تراشکاری در پاکدشت آغاز شد .
در این درگیری که میان چند پسر عمو رخ داده بود پسر جوانی به نام منصور کشته شد.
جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران به بررسی پرداختند و دریافتند عامل قتل پسر عموی قربانی به نام پدرام بوده است .
با افشای این ماجرا پدرام ردیابی بازداشت شد و به قتل پسر عمویش اعتراف کرد.
وی  در شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد .
در ابتدای جلسه پدر منصور روبه روی قضات ایستاد و برای برادرزاده‌اش حکم قصاص خواست .
وی گفت: این قتل به خاطر اختلاف میان دخترم و برادرزاده ام که به تازگی با هم ازدواج کرده بودند رخ داد. من نمی توانم از خون پسرم گذشت کنم و قصاص می خواهم.
وقتی پدرام در جایگاه ویژه ایستاد در تشریح جزئیات درگیری گفت: مدتی قبل برادرم با دختر عمویم که خواهر منصور بود ازدواج کرد .اما آنها با هم اختلاف داشتند. آخرین بار دختر عمویم پیش برادرهایش گلایه کرده بود .به همین خاطر پسرعموهایم به هواخواهی از خواهرشان در حالی که چوب و چماق داشتند به کارگاه من و برادرهایم حمله ور شدند و ما را به شدت کتک زدند. من که از این ماجرا عصبانی بودم عصر همان روز به کارگاه تراشکاری عمویم رفتم .می‌خواستم با عمویم صحبت  و  از رفتار بد پسرانش گلایه کنم .اما وقتی به آنجا رسیدم پسر عموهایم به سمتم حمله ور شدند .منصور چاقو کشید و می‌خواست مرا بزند و من که عصبانی بودم چاقو را از او گرفتم و ۸ ضربه به او زدم.
وی در حالی که سرش را پایین اندخته بود گفت:  قبول دارم پسر عمویم را کشتم. اما باور کنید قصد قتل او را نداشتم و برای پایان دادن به درگیری به آنجا رفته بودم .اما آنها به سمتم حمله ور شدند و در یک لحظه کنترل اعصابم را از دست دادم .من پشیمان هستم و از عمویم تقاضا دارم مرا ببخشد.
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا